Formulář objednání servisního technika

Před odesláním formuláře si pozorně přečtěte následující podmínky:

  • Servisní výjezd je placená služba. 
  • Odesláním tohoto formuláře souhlasíte s provedením placené služby.
  • Klient využívá podporovanou čtečku České spořitelny.
  • Výše uvedená cena se týká pouze zprovoznění nebo odstranění problémů, které přímo souvisejí s vlastní čtečkou čipových karet a produktem CryptoPlus. Servisní technik neodpovídá za případnou ztrátu dat.
  • Informatika ČS si vyhrazuje právo nezprovoznit požadovanou službu, pokud se problémy netýkají přímo čtečky čipových karet a produktu Cryptoplus nebo nebyly splněny níže uvedené podmínky pro výjezd. I v tomto případě je však klient povinen zaplatit stanovenou cenu za výjezd.
  • Servisní technik Informatiky může podle konkrétní situace nabídnout pomoc i při odstranění problémů i mimo produkt CryptoPlus.
  • Před voláním servisu doporučujeme provést antivirovou kontrolu počítače a zazálohovat všechna data.
  • Operační systém odpovídá doporučení České spořitelny a je provozován alespoň na minimální HW konfiguraci doporučené výrobcem operačního systému.
  • Klient zajistí servisnímu technikovi přístup do systému Windows s administrátorskými právy.

Formulář objednání servisního technika