Nastavení automaticky otevíraných oken

Některá nastavení webových prohlížečů mohou zamezit otevření webových oken iniciovaných kliknutím na aktivní odkaz nebo způsobit jejich nesprávné zobrazení. Níže jsou uvedena doporučení nastavení webových prohlížečů.


Nastavení blokování automaticky otevíraných oken – Internet Explorer

Doporučené nastavení prohlížeče Internet Explorer pro správné zobrazování webových oken iniciovaných hypertextovým odkazem ve zprávách banky v aplikaci BUSINESS 24 Internetbanking:

1. Spusťte aplikaci Internet Explorer.
2. V menu "Nástroje" zvolte nabídku "Blokování automaticky otvíraných oken" a klikněte na "Nastavení blokování automaticky otevíraných oken".

3. Do pole "Adresa povoleného webu" vložte adresu www.business24.cz a klikněte na tlačítko "Přidat".

 

 

Nastavení JavaScriptu – Firefox

Doporučené nastavení prohlížeče Firefox pro správné zobrazování webových oken vyvolaných kliknutím na hypertextový odkaz ve zprávách banky v aplikaci BUSINESS 24 Internetbanking:

1. Spusťte aplikaci Firefox.
2. V menu "Nástroje" zvolte nabídku "Možnosti" a klikněte na záložku "Obsah".
3. Označte pole JavaScript a klikněte na tlačítko "Rozšířené".


 
4. Postupně označte volby tak, jak je znázorněno v následující ukázce.



5. Volbu potvrďte tlačítkem "OK".

 

Nastavení blokování automaticky otevíraných oken – Google Chrome

1. Spusťte aplikaci Google Chrome

2. V menu "Přizpůsobit a ovládat Chrome" klikněte na možnost "Nastavení"

Automaticky otevíraná okna - Chrome - Přizpůsobit a ovládat Chrome

3. V sekci "Ochrana soukromí" zvolte nabídku "Nastavení obsahu…"

Automaticky otevíraná okna - Chrome - Ochrana soukromí

4. V sekci "Vyskakovací okna" zašktněte možnost "Nepovolovat žádnému webu…" a přes tlačítko Spravovat výjimky přidejte www.business24.cz mezi povolené servery.

Automaticky otevíraná okna - Chrome - Vyskakovací okna

5. Vše potvrďte tlačítkem "Hotovo".

Poznámka: zobrazení oken, která jsou vyvolána kliknutím na aktivní odkaz, může být také ovlivněno nastavením antivirových a firewall aplikací. V případě, že aktivní odkazy v aplikaci Internetbanking nejsou zobrazovány správně, zkontrolujte nastavení výše uvedených aplikací.